Livrari & Retururi
POLITICA DE LIVRARE
Livrarea este gratuită pentru comenzile de minim 500 RON. Costul de livrare pentru comenzile cu valori sub 500 RON este de 30 RON, atât în țară, cât și în București/Ilfov. În situația în care adresa de destinație este în afara rutelor standard ale companiilor de curierat rapid și se tarifează kilometri suplimentari, se pot percepe taxe de transport suplimentare față de cel standard afișat pe site în momentul achiziției. Acestea vor fi comunicate Cumpărătorului telefonic sau pe e-mail.
Livrarea prin curierat rapid: coletul va fi livrat la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier în termen de 7-10 zile lucrătoare.
POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor de pe site-ul ALMIANNI CARE EXPERT S.R.L și în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online pot fi returnate fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. Nr. 34/2014. Consumatorul este obligat să comunice intenția sa de retur/retragere către ALMIANNI CARE EXPERT S.R.L
Intenția de retur se va anunța telefonic la numărul: 0762818180 / 0723208432, în scris, completând Formularul de Retur de pe site, sau prin e-mail la: ivara@bustieresport.ro, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originale, împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, etichete, informații/instrucțiuni, formularul de retur), insotite de Formularul de Retur completat corespunzător.
Deteriorarea produselor și a etichetelor sau punerea acestora într-o stare care face imposibilă revânzarea articolelor va duce la refuzarea returului.
Clientul care a notificat intenția de retur către Vânzător are responsabilitatea de a se asigura că produsele vor fi returnate în maxim 14 zile calendaristice de la primire. În caz contrar, bustieresport.ro va considera cererea nefondată/invalidă și poate refuza returul.
Cheltuielile directe de returnare și schimb al produselor vor reveni, conform legii și termenilor și condițiilor, în sarcina Clientului.
Pentru retur, trebuie să utilizați doar curierul indicat de Vânzător (care a efectuat livrarea).
Conform O.U.G. 34/2014, Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele de lenjerie intimă.
Produsele se vor returna în întregime și nu doar părți sau componente ale acestora, inclusiv în cazul truselor/kit-urilor. Produsele returnate trebuie trimise înapoi la Vânzător într-o singură expediere, în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentele care le-au însoțit. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta produsele din aceeași comandă returnate și expediate în momente diferite.
Produsele returnate nu trebuie să fi fost utilizate, purtate, spălate sau deteriorate; nu trebuie să fie murdare și nici să prezinte semne evidente de folosire/uzură.
În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 10 zile calendaristice de la confirmarea returului.
În cazul înlocuirii produsului cu unul având o altă mărime sau specificație, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
În cazul în care Clientul a returnat un produs conform, iar Vânzătorul nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către Client, nu se rambursează. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Client, cu excepția cazurilor de neconformitate a produselor, situație în care Vânzătorul va suporta contravaloarea transportului.
De asemenea, în cazul livrării unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare vor fi suportate de către Vânzător.